Tallenteisiin tulee You tube

Ilmoita tänne vain selkeät ongelmatilanteet ja ohjelmointiin liittyvät virheilmoitukset.
timo
Viestit: 148
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 15:00

Tallenteisiin tulee You tube

Viesti Kirjoittaja timo » 03 Loka 2016, 09:45

Havaitsin seuraavan ongelman, jos käy tallenteista havista korjauskynällä muuttamassa niin tallenteeseen tulee you tub osoite joka ei sisällä mitään.
Nytkin uusimmat tallenteet on täynnä 3reikäisiä kuvia joista yksikään ei aukea.

T:Timo

toito
Viestit: 14
Liittynyt: 29 Maalis 2006, 02:01

Re: Tallenteisiin tulee You tube

Viesti Kirjoittaja toito » 03 Loka 2016, 15:00

Hei!

Vähän samantyyppistä ongelmaa olin raportoimassa. En tosin osaa ottaa kantaa havisten muokkaamisen vaikutuksiin.
Siis:
Tiirassa on mahdollisuus ladata youtube-videoita tallenteiksi havaintojen yhteyteen. Nämä eivät kuitenkaan tunnu toimivan: kun videoita yrittää katsoa, tulee kerta toisensa jälkeen virheilmoitus. Olen kokeillut toimintoa eri selaimilla (Firefox, Safari, kännykän Chrome) ja tiedustellut tilannetta myös muilta (eivät toimi muillakaan). Missä mahtaa olla vika?

/totti t.

KalleR
Viestit: 574
Liittynyt: 28 Maalis 2006, 14:17
Paikkakunta: Littoinen
Viesti:

Re: Tallenteisiin tulee You tube

Viesti Kirjoittaja KalleR » 04 Loka 2016, 10:32

toito kirjoitti:Hei!

Vähän samantyyppistä ongelmaa olin raportoimassa. En tosin osaa ottaa kantaa havisten muokkaamisen vaikutuksiin.
Siis:
Tiirassa on mahdollisuus ladata youtube-videoita tallenteiksi havaintojen yhteyteen. Nämä eivät kuitenkaan tunnu toimivan: kun videoita yrittää katsoa, tulee kerta toisensa jälkeen virheilmoitus. Olen kokeillut toimintoa eri selaimilla (Firefox, Safari, kännykän Chrome) ja tiedustellut tilannetta myös muilta (eivät toimi muillakaan). Missä mahtaa olla vika?

/totti t.
Hei,
tämän ongelma on ollut tosiaan päällä nyt ainakin joitakin päiviä. Yleensä tällaiset ongelmat ovat liittyneet selainten tai käyttöjärjestelmien päivityksiin, eli Tiirassakin pitäisi joku "vipu" siirtää toiseen asentoon. Toivottavasti ylläpito huomaa viestit ja korjaa tilanteen :)

t Kalle Rainio

AJL
Viestit: 109
Liittynyt: 28 Tammi 2009, 12:53

Re: Tallenteisiin tulee You tube

Viesti Kirjoittaja AJL » 22 Loka 2016, 13:31

Moi,
Korjasin tämän, tosin testaus vähän heikohko :-)
Infotkaa toimivuudesta!

--
AJL

KalleR
Viestit: 574
Liittynyt: 28 Maalis 2006, 14:17
Paikkakunta: Littoinen
Viesti:

Re: Tallenteisiin tulee You tube

Viesti Kirjoittaja KalleR » 24 Loka 2016, 10:04

AJL kirjoitti:Moi,
Korjasin tämän, tosin testaus vähän heikohko :-)
Infotkaa toimivuudesta!

--
AJL
Moi,
ainakaan niitä ei enää näy, eikä omaan tallenteelliseen havikseeni niitä ilmestynyt kun kävin muokkaamassa.

Kalle Rainio

Vastaa Viestiin