Kaverin lisääminen ei toimi

Täällä voit kysyä neuvoja vuonna 2006 avatun Tiiran version käytöstä.
ukkeli
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Marras 2011, 19:24

Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja ukkeli » 24 Tammi 2014, 21:52

"Lisää kaveri havainnoijalistalle klikkaamalla nimen perässä olevaa 'lisää'-linkkiä"- ohjeen mukaan, lisää- linkkiä painaessa ei tapahdu mitään. Ei toimi läppärillä eikä puhelimella. Olen muutamana päivänä yrittänyt.
(Liittyneekö samaan ongelmaan, kuin kuvan lisäämisen ongelma?, ilmeisesti ei, koska se ongelma selvisi)

Kokeilin chromen lisäksi myös explorerin ja firefoxin kautta, mutta kaverin lisääminen ei onnistu...

"Omat kaverit"- tekstin yläpuolella olevassa vihreässä "valmis"- laatikossa on sininen pienempi rajaus, mikä saattaa liittyä ongelmaan.

Haluaisin ilmoittaa toisen tekemän havainnon, mutta ei siis onnistu...

KalleR
Viestit: 574
Liittynyt: 28 Maalis 2006, 14:17
Paikkakunta: Littoinen
Viesti:

Re: Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja KalleR » 29 Tammi 2014, 09:37

ukkeli kirjoitti:"Lisää kaveri havainnoijalistalle klikkaamalla nimen perässä olevaa 'lisää'-linkkiä"- ohjeen mukaan, lisää- linkkiä painaessa ei tapahdu mitään. Ei toimi läppärillä eikä puhelimella. Olen muutamana päivänä yrittänyt.
(Liittyneekö samaan ongelmaan, kuin kuvan lisäämisen ongelma?, ilmeisesti ei, koska se ongelma selvisi)

Kokeilin chromen lisäksi myös explorerin ja firefoxin kautta, mutta kaverin lisääminen ei onnistu...

"Omat kaverit"- tekstin yläpuolella olevassa vihreässä "valmis"- laatikossa on sininen pienempi rajaus, mikä saattaa liittyä ongelmaan.

Haluaisin ilmoittaa toisen tekemän havainnon, mutta ei siis onnistu...
Hei,
minulla toimii. Klikkaamasi nimi ei siis ilmesty omat kaverit- listan oikealle puolelle kohdan "rekisteröityneet havainnoitsijat" alle?

t Kalle Rainio

ukkeli
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Marras 2011, 19:24

Re: Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja ukkeli » 29 Tammi 2014, 21:40

Hei, kiitos vastauksesta. Onkohan kuitenkin taas niin, että vika on käyttäjässä?
Tarkoitukseni olisi siis ilmoittaa pari rekisteröitymättömän käyttäjän havaintoa, mutta lieneekö tämä edes mahdollista?
Mielestäni olen kyllä sellaisia joskus nähnyt ilmoitetun.

t. ukka

enkeli100++2
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 19:14

Re: Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja enkeli100++2 » 30 Tammi 2014, 06:39

Huomenta,

Mä oon tehnyt niin, että tyhjennän oman nimeni pois rekisteröityneistä havainnoijista ja lisään rekisteröitymättömän havainnoijan kohtaan "Muut havainnoijat". Tällä konstilla mun nimi tulee vain ilmoittajan kohdalle ja rekisteröitymätön rekisteröitymättömänä. Toivottavasti ei ole mennyt kovin vikkaan...

T. Sike

ukkeli
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Marras 2011, 19:24

Re: Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja ukkeli » 30 Tammi 2014, 11:36

Hei, mahtavaa. Kiitos vinkistä, näin se tosiaan onnistui! Yritin koko ajan virheellisesti lisätä rekisteröitymätöntä kaveria, mikä ei siis mahdollista. Kiitos vastauksista neuvoista!
t. ukka

KalleR
Viestit: 574
Liittynyt: 28 Maalis 2006, 14:17
Paikkakunta: Littoinen
Viesti:

Re: Kaverin lisääminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja KalleR » 03 Helmi 2014, 11:03

enkeli100++2 kirjoitti:Huomenta,

Mä oon tehnyt niin, että tyhjennän oman nimeni pois rekisteröityneistä havainnoijista ja lisään rekisteröitymättömän havainnoijan kohtaan "Muut havainnoijat". Tällä konstilla mun nimi tulee vain ilmoittajan kohdalle ja rekisteröitymätön rekisteröitymättömänä. Toivottavasti ei ole mennyt kovin vikkaan...

T. Sike
Hei, tämä on juuri oikea tapa ilmoittaa rekisteröitymättömän havainnoijan tekemä havainto, jossa ei itse ole mukana havainnoitsijana.

terveisin Kalle Rainio

Vastaa Viestiin