Kartan zoomaus lähemmäksi ei toimi?

Täällä voit kysyä neuvoja vuonna 2006 avatun Tiiran version käytöstä.
saab

Kartan zoomaus lähemmäksi ei toimi?

Viesti Kirjoittaja saab » 22 Heinä 2006, 13:46

Onko tämä uusi ominaisuus? Aiemmin zoomaus lähemmäksi toimi. Kokeilin Explorerilla ja Operalla.

Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras » 22 Heinä 2006, 15:18

Karttanäkymiin on tehty rajoituksia. Havaintoja ilmoitettaessa tai omia havaintoja selatessa ei rajoituksia ole, mutta muiden havaintoja tarkastessa on rajoituksia. Jäsenet voivat zoomata kartalla 1:50 000 mittakaavaan asti ja ei-jäsenet 1:500 000 asti.

-Roope-

Zoomaus

Viesti Kirjoittaja -Roope- » 16 Marras 2006, 14:59

Minulla zoomaus ei toimi vaikka olen birdlifen jäsen.Kartan pop-up ikkuna sanoo:
"Et voi zoomata enää lähemmäs.Liittymällä BirdLife Suomen jäsenyhdistyksen jäseneksi näet tarkemmat kartat.Voit liittyä jäseneksi osoitteessa www.birdlife.fi kohdassa 'Liity ja tue'.

Tässä on ollut ongelmia myös muilla tuntemillani Tiiran käyttäjillä.Ongelma on minusta aika haitallinen koska en nää tarkasti missä lintu sijaitsee.

O-P
Viestit: 180
Liittynyt: 20 Maalis 2006, 12:39

Re: Zoomaus

Viesti Kirjoittaja O-P » 16 Marras 2006, 16:01

-Roope- kirjoitti:Minulla zoomaus ei toimi vaikka olen birdlifen jäsen.Kartan pop-up ikkuna sanoo:
"Et voi zoomata enää lähemmäs.Liittymällä BirdLife Suomen jäsenyhdistyksen jäseneksi näet tarkemmat kartat.Voit liittyä jäseneksi osoitteessa www.birdlife.fi kohdassa 'Liity ja tue'.

Tässä on ollut ongelmia myös muilla tuntemillani Tiiran käyttäjillä.Ongelma on minusta aika haitallinen koska en nää tarkasti missä lintu sijaitsee.
...Olethan syöttänyt Tiiran "omat tiedot"-lomakkeelle henkilötietojesi lisäksi myös BirdLifen jäsennumerosi kun rekisteröidyit? -Jos numeroa ei ole annettu ei järjestelmä voi mitenkään tietää että olet jäsen, ja tällöin näet kartat yhtä epätarkalla tasolla kuin ei-jäsenetkin. Eli sama ongelma on varmasti jokaisella jäsenellä joka ei ole antanut rekisteröityessään jäsennumeroaan. -Samoin ongelma voi olla jos on jäsennumeroaan syöttäessä näppäillyt vahingossa väärän numeron...

Jos et tiedä mikä jäsennumerosi on, löydät sen esim. tuoreimman Tiira-lehden osoitetarrasta. Tai jos et numeron syötöstä huolimatta saa jäsenen oikeuksia kysy apua BirdLifen toimistolta osoitteesta tiira(ät)birdlife.fi

t. O-P. Liinalaakso

Vastaa Viestiin