Koostehavainnoilla väärä ilmoittaja

Täällä voit kysyä neuvoja vuonna 2006 avatun Tiiran version käytöstä.
Olli
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 01:39

Koostehavainnoilla väärä ilmoittaja

Viesti Kirjoittaja Olli » 30 Maalis 2006, 11:45

Huomasin ikäväkseni kun korjasin havaintojani että en pystykään korjamaan enää ylläpitäjän koostamia havaintojani, koska ne ovat nyt ylläpitäjän nimissä eikä minun nimissäni. Saisikos tähän korjauksen ennen kuin noita koosteita tulee lisää. Ja tässä tapauksessa on kyse Valkeakosken kyhmyjoutsenista jotka voisi "palauttaa" minulle.

terveisin, Olli

O-P
Viestit: 180
Liittynyt: 20 Maalis 2006, 12:39

Re: Koostehavainnoilla väärä ilmoittaja

Viesti Kirjoittaja O-P » 30 Maalis 2006, 12:36

Olli kirjoitti:Huomasin ikäväkseni kun korjasin havaintojani että en pystykään korjamaan enää ylläpitäjän koostamia havaintojani, koska ne ovat nyt ylläpitäjän nimissä eikä minun nimissäni. Saisikos tähän korjauksen ennen kuin noita koosteita tulee lisää. Ja tässä tapauksessa on kyse Valkeakosken kyhmyjoutsenista jotka voisi "palauttaa" minulle.

terveisin, Olli
Ao. havaintohan koostuu kahdesta ilmoittamastasi havainnosta jotka yhdistyskäyttäjä on liittänyt koontihavainnoksi. Itse koontihavainnon päivittäminen on yhdistyskäyttäjän vastuulla, sitä ei "peruskäyttäjä" pääse päivittämään.

Koontihavainto on yhdistyskäyttäjän "nimissä" (hän näkyy ilmoittajana, ei havainnoitsijana paitsi jos sattuu olemaan myös havainnoitsija) koska hän on sen koonnut, mutta eivät nuo alkuperäiset havainnot mihinkään tililtäsi ole kadonneet, tai kenenkään muun "nimiin" siirtyneet (eivät esim. näy yhdistyskäyttäjän omalla tilillä). -Tai jos näin on, on kyseessä virhetilanne joka vaatii korjausta.

Sinun pitäisi päästä normaalisti päivittämään kumpaakin havaintoasi (joihin tuo yhdistetty siis perustuu) jotka näkyvät edelleen tililläsi havaintoselaimen "omat ilmoitukset"-listauksessa (mutta eivät "julkisessa llistauksessa"). Jos näin ei ole, on kyse virhetilanteesta joka vaatii korjausta.

t. O-P. Liinalaakso

Olli
Viestit: 11
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 01:39

Viesti Kirjoittaja Olli » 30 Maalis 2006, 12:43

Kiitos, itseasiassa näinhän se onkin, minua hämäsi totaalisesti omia ilmoituksia hakiessani viesti "Ei näytetä koontihavaintoja" jolloin oletin että ne ylläpitäjän koostamat havaintoni eivät ole näkyvissä lainkaan. Perhana, olisi pitänyt katsoa tarkemmin niitä havaintojen päivämääriä... :oops:

Vastaa Viestiin