Listatut havaintopaikat

Ilmoita tänne vain selkeät vuonna 2024 käyttöön otetun Tiiran version ongelmatilanteet ja ohjelmointiin liittyvät virheilmoitukset.
epa

Listatut havaintopaikat

Viesti Kirjoittaja epa »

Hei
Mistähän uuteen Tiiraan on otettu havaintopaikat. Nyt tuli mulle vastaan jo toinen yhdistyspaikka, joka ei ole vanhan Tiiran yhdistyspaikka. Näitä täytyy olla listauksessa todella monta, sillä jos olen parilla kerralla löytänyt kaksi, niin niitä pitää olla kolminumeroinen lukumäärä. Ekalla kerralla oli mun oma paikka, nyt en tiedä mistä paikka on tullut. Siis Kemiönsaari, Dragsfjärd, Lövö, Kasberget ei ole yhdistyspaikka, vaikka on nyt listattu. Lienee jonkun oma paikka.
Teemu

Re: Listatut havaintopaikat

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Kiitos. Tämän osalta selvittely sen suhteen, milloin näin käy (ja korjaus) on meneillään.
epa

Re: Listatut havaintopaikat

Viesti Kirjoittaja epa »

Nämä omat havaintopaikat ja yhdistyspaikat ovat edelleen uusimmassakin versiossa sekaisin. Nyt huomasin, että TLY:n nimissä oli yksi paikka Pyhärannasta, vaikka kunta kuuluu Rauman yhdistyksen havaintojenkeruualueelle, mutta on kylläkin TLY:n toimialuetta. Miten listaus ottaa tällaiset huomioon?

Lisäksi yhdistyslistaukselleni tuli mukaan muutama Pälkäneen kunnan alueella oleva paikka, mitä ne tekivät mukana? Millä perusteilla ne tulevat mun yhdistyslistalle?

Yst

Epa
Vastaa Viestiin