Havainnon poistaminen ei toimi

Ilmoita tänne vain selkeät vuonna 2024 käyttöön otetun Tiiran version ongelmatilanteet ja ohjelmointiin liittyvät virheilmoitukset.
ruovikko

Havainnon poistaminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja ruovikko »

Kaikki menee näennaisesti oikein ja lopulta tulee myös "Havainto poistettu" ilmoitus, mutta lopputulos on se ettei havainto poistu (ei edes viiveellä).

Ilmoitusta voi muokata ja muokkaus myös tallentuu. Vanhassa Tiirassa ilmoitus ei enää näy.

Olen nyt kahteen kertaan (eri havainto) toistanut tämän.
jtp

Re: Havainnon poistaminen ei toimi

Viesti Kirjoittaja jtp »

Sama kokemus minulla. Onkohan kyse tuoreesta ongelmasta? Oletteko aiemmin onnistuneet poistamisessa?
ruovikko

Viesti Kirjoittaja ruovikko »

Tätä tapahtuu edelleen.

Muistaakseni tämä ilmeni tuolloin tammi-helmikuussa kun oli se suurempi päivitys.

Ratkaisuna muutan ilmoitukseen jonkun tavallisen linnun esim. varis, vaihdan päivämääräksi jonkun jonka itse tunnnistan ja muutan ilmoituksen salaiseksi.
jtp

Viesti Kirjoittaja jtp »

ruovikko kirjoitti: 13 Huhti 2026, 03:59 Ratkaisuna muutan ilmoitukseen jonkun tavallisen linnun esim. varis, vaihdan päivämääräksi jonkun jonka itse tunnnistan ja muutan ilmoituksen salaiseksi.
Noin ei ehkä pitäisi tehdä, joskaan en ole BirdLife-aktiivi. Puheena oleva ongelma on kuulemma uusiTiiran kehittäjätiimin tiedossa, ks. viewtopic.php?p=13309#p13309 . Havainto on kuitenkin oikeasti poistunut uusiTiiran tietokannasta, vaikka se näkyykin vielä sinnikkäästi käyttäjän omalla sivulla. Eihän poistettua havaintoa enää löydy nykyTiirasta?
Vastaa Viestiin