Asetusten muuttaminen

Täällä voit kysyä neuvoja vuonna 2006 avatun Tiiran version käytöstä.
A-M

Asetusten muuttaminen

Viesti Kirjoittaja A-M »

Olen joskus asettanut omalle koneelleni käyttäjätunnuksen ja salasanan niin ettei tarvi kirjautua joka kerta erikseen. Nyt haluaisin muuttaa sen takas niin että kirjaudun aina erikseen, mutta en löydä asetuksia jossa sen voisi tehdä, ja en myös pääse muilta koneilta kirjautumaan tiiraan ollenlaan tunnuksillani. Entä miksi muut tuttavani ei löydä minua ollenkaan kaverihaulla tiirasta. Yritin rekisteröityä kokonaan uudelleen mutta ei anna tehdä sitäkään ellen vaihda sähkopostiosoitettani uudeksi :)
KalleR
Viesti:

Re: Asetusten muuttaminen

Viesti Kirjoittaja KalleR »

A-M kirjoitti:Olen joskus asettanut omalle koneelleni käyttäjätunnuksen ja salasanan niin ettei tarvi kirjautua joka kerta erikseen. Nyt haluaisin muuttaa sen takas niin että kirjaudun aina erikseen, mutta en löydä asetuksia jossa sen voisi tehdä, ja en myös pääse muilta koneilta kirjautumaan tiiraan ollenlaan tunnuksillani. Entä miksi muut tuttavani ei löydä minua ollenkaan kaverihaulla tiirasta. Yritin rekisteröityä kokonaan uudelleen mutta ei anna tehdä sitäkään ellen vaihda sähkopostiosoitettani uudeksi :)
Hei,
Firefoxissa selaimen (ei siis Tiiran) tallentamat salasanat saa poistettua kohdasta

Tools > options > security > saved passwords.

Unohtuneen salasanan tilalle saanet BirdLifen toimistolta uuden.

Jotta muut löytäisivät sinut kaverihaulla, pitää kohdassa "omat tiedot" laittaa ruksi kohtaan "Sallin muiden käyttäjien liittää minut retkikaveriksi".

Toivottavasti näillä asia selviää!
t Kalle Rainio
onslowi

Viesti Kirjoittaja onslowi »

En pysty vaihtamaan sähköpostiani oikeaan, koska joskus ennen kun olen ollut yhdistysjäsen niin olen kirjautunut toisella käyttäjätunnuksella mutta sähköpostiosoitteeni oli siis käyttämäni osoite. Nyt jonkin kumman syystä toinen, siis Tiiraan ilmoittamani sähköposti ei toimi ja en pytsty vaihtamaan sitä, koska käyttämäni osoite on jo järjestelmässä. Miten sen saa pois?....olipas se nyt vaikeasti selitetty...
inka

Viesti Kirjoittaja inka »

Hei,
ota yhteyttä BirdLifen toimistolle (tiira@birdlife.fi), kerro nimesi (ja käyttäjätunnuksesi), niin selvitetään asia!
terv. Inka Plit
Vastaa Viestiin